2015. január 17., szombat

Napi köröm - Téli macaron

Amikor átválogatom a körömlakkjaim és kiszelektálom a szívemhez kevésbé közel álló darabokat, legtöbbször Húgomnál landolnak. Legutóbb, mikor náluk jártunk, visszakértem egy barna lakkot (tudom, tudom, nem szép dolog, de ő sem használta, nekem meg mégis tetszik...ki érti?) és ha már ott voltam, átnéztem a többi lakkját is és még egy lakk került így vissza hozzám, a Mint macaron az NYC-től. Nem éppen ez a szín ugrik be az embernek, ha téli manikűrt szeretne készíteni, azonban reggel, ahogy felkeltem, talán a borongós időt kompenzálandó, ehhez a lakkhoz nyúltam és mellé a Lovely tavalyi gyöngyszemét, a fehér Snow Dust homoklakkot választottam.





A homoklakkot fehér alapra kentem fel, mert előző hétvégén is ezt a lakkot viseltem, alap nélkül, és magában annyira nem tetszett, nem jött át az igazi ragyogása. A fehér alap viszont szerintem jó választás volt.



A Mint macaront szerettem volna feldobni, ezért kis virágokat terveztem pontozóval a körmeimre pepecselni, de sajnos már az első pötty túl nagy lett, így inkább pöttyözgettem.



Az utolsó képen látszik talán legjobban mennyire gyönyörű a fehér homoklakk. Nagyon örülök, hogy tavaly télen sikerült megvennem, hiszen minden manikűr "ékköve" lehet.

Milyen manikűröket készítettek télen? Bátran nyúltok élénkebb színek után ebben az évszakban is?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép napotok!

Réka

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! A homoklakk mesés, nagyon szép az összhatás:) A fekete pöttyök kifejezetten tetszenek az egészhez! Én nem festem a körmöm mostanában... Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Eszter, nagyon örülök, hogy tetszik. Hétköznap én sem festem a körmeim, mert a munkám része a gumikesztyű-használat, azonban hétvégeken kiélem magam :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Ezt a homoklakkot lehet még kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Vickisz :) Szerintem már nem kapható, legalábbis én úgy emlékszem, hogy tavaly év eleji/2013 év végi trendkiadás volt.

      Törlés
    2. Nincs mit, tényleg! :)
      Kár... :/ Pedig tényleg szép, igaz, a celli Rossmannban nem is láttam már, a Baltic Sand is csak pirosban meg kékben kapható (ha kaphatóak még egyáltalán), sárgát szerettem volna, de nem volt.
      Mindenesetre megpróbálom akkor a Moyra homoklakkjait, azokról is csupa jót olvastam és nagyon szépek. :)

      Törlés
    3. Igen, én is jókat olvastam a Moyra homoklakkjairól, de a Golden Rose kínálatában is van fehér homoklakk (http://nailland.hu/koromlakk/golden-rose/gr-holiday-nail-lacquergb-70), van már a márkától egy homoklakkom és nagyon jó minőségű.

      Törlés
    4. Ez tényleg szép, és nem is drága.
      Köszönöm, hogy belinkelted, nemsokára benevezek egy Nailland rendelésre, ahol ez a lakk biztosan szerepelni fog. Meggyőzött minden téren. Egy Moyrát majd beszerzek azért, de ezt mindenképpen, ez igazán szép. :)

      Törlés
    5. Igazán nincs mit, örülök, hogy segíthettem.

      Törlés
  3. Az a fehér homok lakk lélegzetelállító *-* Nagyon nagyon bejön (:

    VálaszTörlés